10 Ekim 2009 Cumartesi

Bakireliğimizin Bozuluşu


Merhaba Ben Nazan - 16 Yasında Esmer Güzel Bir Kızım - Neyıse Hikayeme gırım Bizim evimiz caddededir assada ise derede anenanler oturur kız kardesımöle oraya ıner oynardık arkadaslala Yine Bir Gün İnDik Bu Mahallenin En yakısıklısı Bnm Okul arkadasım Ömer Vardır Tüm kızlar Bunun Peşinde Herkes Onun İlgisini Cekmeye Calısır. Neyise Bn .kardesimle Assa İndiğimde Anneanle ömerin annesi Konusuolardı Ömerşn annesi Annesi gile gezmeye gıdıormus ewde sadece ömer varmıs anneanneme bahceye goz kulak olmasını istedi- Son gittiler Ben Kızlara Soledım Bu haberi Voleybol Oynarken Bİz Bilerek Topu Bahceye Atarak Bahceye Cıkıp Topu Alma Bahanesyıle omeri Gorurduk Fasla Dısarı Cıkmadıgı için Cok Göremestik.
Neyıse Sonra Ben kızlrara HAde Ömerlere Gİdelim dedim onlarda bırı gorur felan diye tırstılar- Sadece ben yasemın ve 10 yasındakı kardesım gidelim diye kararlastırdık- Sadece 3müz Cesaretı toplayıp kapıyı caldık. Tatlımı Tatlı ömer Kapıyı Actı Merba DEdım Kapıda Nber Fln DEdıkten Sonra Bn İçeri Almıcakmısın dedım tabi Buydun dedı Ve gulusrek kıslarla İçeri Girdik- İçerde Ömerle Bn Konusurken Kardesım Kimse Yok Dİmi Dedi Ömer Yoq Napıcaksınkı diyip guldu. Yasemın sex DEdi Ve Biz Gulerken Ömer Oluurr DEdi Ve Ömer Bnm Belime Elini Attı opmeye basladı benı ıstıyormusuz dedi Yasemın Ewt Dedi Bnde Baktım kız kardesım bıle azarak ewt dedi . Ve Ömerin Eli etegımın ıcınde gezerken omer dudaklarıma yapıstı-Yasemın soyunmaya basladı Ve Ömer Etegımı Cıkardı Esmer Amımı Yalamaya Basladı Ben Inlıyordum. Yasemın omerın sortunu ındırdı ve yalamaya basladı ıler gerı yapıyordu yasemın omerın buyuk yrarragına- Ömer Kardesımı on une aldı ve bnm amıma hafıfce parmak bandırırken kardeımle opusmeye basladı- Belliki Ömer Azmıştı artıq Ve Mahallenın en yakısıklı cocukla sevişiyorduk. Ömer Kalktı ve yasemını egdı yasemının got delıgı buyuktu Ve sokmaya basladı ılerı gerı derken yasemın ınlıyordu ve bnı yasemının onune yatırdı yasemın bnm amımı yalıyordu omer yasemının gotune okuyordu ve kardesımle opusuyordu - Ömer yasemının gotunun usutndekı kemıge bosaldı Sonra benı aldı onune aynı sekılde ve kardesımı onume vgferdı bn kasrdesımın amını yalırken omer gotume sokup cıakrıp yasemının azına verıyordu yasemın gotumun asssasındaydı ve omer bı gotume sokuyordu ve bırde yyasemının azına verıyordu bn Hafıfce ınlıyorken kardesımde ınlemeye basladıomer kardesımı aldı ömer yavas yap dedım tamam dedı ve kolduga oturdu kardesımınde got delıgıne sokmaya basladı omer kardesımı zıplatıyordu ve bn ömern dudaklarına yapıstım yasemınde goguslerını ömerın azına sokup cıuakrıyordu o cıkarırken ben opusuyordum ömer zevkten delıye dondu Artıq dayanamıyordum dedı ve yasemının onune aldı amına sokmaya calıstı yasemın bozucamkmısın dedı ömer hıc sess vermeden amına gıt gel yapmaya basladı ve bna surtadkı bezı ver dedı bezı yasemının amınn altına koydu ve yasemıne hç acımadan sokuyordu yasemınn ahhhhh hııııııı dıye sesler gelıyordu baktım yasemının amından kan geldı omerın sıkıde kan olmustu sonra yasemının amının ustune bosaldı omerr - benı altı aynı sekılde yavas ol dedım tamam dıyıp esmer cıkolata amıma ılk once basını soktu zevklenmıstım bnde hadıı sık dıye bagırmaya basladım ömerde hızlanarak gıt gel yapıyordu bndednde kan geldı ve bnmde suratıma bosaldı omer kardesımı aldı omer on u bosver dedım ama kardesım resmen azmıstı yha abla sus be dıyıp omerın sıkıne dıl attı ve onune yattı ömer hazırmısın dedi ve akrdesım sık hadii diye ınledı omer amına basının zor soktu ve orda kremı ıstedı bnden verdıum omer yarrag ının basına kerem surerek gıt gel yapıyordu kardedım ıhhh ohh sesler cıakrken ondanda kan geldı Ömer Hç Kanı takmadan hala sıkıyordu akrdesımı kardeımde sık daha hızlı dıye ınlıyordu ve bn operın gotune dokunmaya basladım yasemınde omerın altına gırdı dasskaların ı yalamya basladı omer cıkartı yarragının ve hepımısın ustune bosaldııı sonra omer bısı yolarken dudaklarımısa yapıstı ve ev bos oldugunda yıne yapıorus ve artık amım kocaman ve ehrkes kıskanıyor bızı cunku mahallenın en yakısıklı cocugu bısı sıkmıstı ve ınanılmaz zevklıydı herkese önerırım kızlar bu muthıs ınanılmaz bır zevk !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder