10 Ekim 2009 Cumartesi

teyzem

bir gün teyzemgile misafirliğe gitmiştim baktım evde kimse yoktu yalnız kapı aralıktı seslendim cevap veren olmadı ben yavaşca içeri girdim baktım yatk odasında sses geliyodu teyzeminde kocası şehir dışında olduğundan sikişemiyordu yatak odasının kapısının araladım bi baktım teyzem elini amınas okmuş bir ileri bir geri yapıyo zevke gelmek iiçin ben tabi boş dururmuyum hemen içeri girdim tabi teyzem bir anda toparlandı ama nafile ben hemen elimi teyzemin amında gezdirmeye başladım teyzem çok tahrik ollmuştu hadi beni sik dedi biraz yavaş teyze dedim ilk önce şunu bşi yala bi kıvama gelsin dedim yarağımı uzattım eline ağzında bi dondurma gibi yalamaya başladı benim yarak kazık gibi oldu tabi teyzemi domalttım götüne yavaş yavaş sokmaya başladım teyzem bi çığlık attıki ne çığlıktı teyzemi zevkten çıldırttım içine boşaldım bide banyo yaparken boşaldım işi tamamladım şimdi fırsat buldukca teyzemi sikmeye gidiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder